Op 3 augustus lanceert de Europese Unie een campagne om het grote publiek te laten kennismaken met alles wat zij in Zeeland doen, ondersteunen en helpen ontwikkelen. De doelstelling is om burgers bewuster te maken van wat Europa betekent voor en in de regio. Grenspark Groot Saeftinghe is verkozen tot voorbeeld voor de impact van Europese steun in de regio en daar zijn we maar wat trots op. De komende maand gaat u het grenspark echt overal tegenkomen. Op billboards, online en in de geschreven pers, er is geen ontkomen meer aan.
Extra aandacht van de media voor Grenspark Groot Saeftinghe betekent dat er de komende tijd een hoop extra aandacht zal zijn voor de ontwikkelingen in het grenspark. Aandacht die de naamsbekendheid van Grenspark Groot Saeftinghe ten goede zal komen en een flinke zet kan geven aan de activiteiten van Streekholders en Gastheren. Een ontwikkeling die niet beter getimed had kunnen zijn, precies nu het nieuwe logo is gepresenteerd en de branding van het grenspark op stoom aan het komen is. Met dank aan de Europese Unie staat Grenspark Groot Saeftinghe de komende maand vol in de spotlights en daar zijn we maar wat blij mee.
Meer informatie vindt je hier.