Even voorstellen: Zidiot is een creatief bureau uit Den Haag. Bianca, Lucas en Frank van Zidiot samen met de Streekholders aan de slag zijn om de Branding en Marketing Strategie van het Grenspark te ontwikkelen.
Ondertussen hebben zij gezamenlijk de brandingstrategie al ontwikkeld. Deze strategie beschrijft eigenlijk onze identiteit, het karakter van het gebied, waar wij voor staan en wat onze missie is. Daarna is er samen met de Streekholders gezocht naar hoe ons karakter en onze identiteit samen kan komen in een logo. Tijdens de online talkshow op 7 juli is deze onthuld. We zijn hier allen heel trots op! Ook is er een huisstijl ontwikkeld met sjablonen, kleuren, lettertypen en ga maar door. Deze is in een handboek opgenomen zodat iedereen uit het Grenspark gebruik kan maken van de huisstijl in hun communicatie. Binnenkort kunnen jullie dit allemaal hier op het platform vinden!
Nu is het tijd om nog verder te ontwikkelen, want we zijn nog niet klaar! Zidiot is begonnen met de ontwikkeling van een streekmerk voor alle streekproducten. Dit streekmerk moet de kwaliteit en oorsprong uitstralen waar wij hier in het Grenspark naar streven. Ook zullen ze starten met de marketing en communicatie strategie.
Natuurlijk kan Zidiot dit niet alleen. Bianca, Lucas en Frank werken nauw samen met Lotte en Roswitha van Provincie Zeeland om met goede ideeën te komen. Deze zullen ook voor de vervolgstappen voorgelegd worden aan streekholders en projectpartners. Voor het Streekmerk zullen we mogelijk een nieuwe groep streekholders vragen, die zelf ook producten in het Grenspark hebben. Zo zorgen we er voor dat iedereen zich terug kan vinden in alles wat we binnen de branding en marketing strategie gaan doen.
Check regelmatig dit platform om de ontwikkelingen van de Branding en Marketing van Grenspark Groot Saeftinghe te volgen en hierin ook actief mee te denken.